قسمت آخر

هنگام ترکیب چوب ، بهتر است نوع و رنگ آن را در نظر بگیرید – هر چوب نرم و چوب سخت دارای ذرات بافت طبیعی است و نتیجه ی کار با توجه به پرداخت چوب متفاوت است. بلوط، یکی از رایج ترین انتخاب ها، بافت هماهنگ و یک دستی دارد که چشم نواز است. سرو، یکی دیگر از انتخاب های محبوب، دارای رنگ قهوه ای مایل به قرمز و دوام همیشگی دارد. گردو یک رنگ تیره شیک و بافت کاملا بزرگ را به وجود می آورد که می تواند به خوبی در برابر سفید کنتراست ایجاد کند. ساج، ترکیبی از رنگ قهوه ای خاکی است و در بسیاری از خانه های آسیایی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما چوب فقط به کف ، دیوار و سقف محدود نمی شود. استفاده از صفحات خام چوب در میزهای مرکزی جذابیت صنعتی چشمگیر به خود می بخشند. دکوری های چوبی، مانند صندوقچه های قدیمی و یا قفسه های قدیمی به یک تناقض جالب در اتاق تبدیل می شود. جعبه های چوبی وقتی که در مقابل دیوار قرار می گیرند، یک فضای دیگر در قفسه ایجاد می کنند. پرتوهای اعمال شده در فضا را با مسیر نور دنبال کنید تا یک فضای کاری بزرگ ایجاد شود. یا به عنوان یک اثر هنری لذت بخش اصلی ، یک پله خلاقانه جستجوگران  را به طبقه دوم سوق می دهد.

چوب در هر خانه مدرن گرما ، بافت و احساس لطیف طبیعی می افزاید. مهم نیست که الهام شما چیست-ممکن است سنتی، مدرن و یا گلچینی از این دو باشد-استفاده کردن از بهترین هدیه طبیعت به شما کمک می کند تا یک محیط بصری خیره کننده را برای خود و خانواده اتان به وجود آورید.

پیشنهاد می کنیم قسمت های اول و دوم این مقاله را بخوانید

ترجمه توسط:نغمه مصطفوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه