روغن-دانه-کتان

قسمت آخر

4- روغن دانه ی روغنی

این یک ماده طبیعی است که روغن بذر کتان از درخت کتان بدست می آید. در حقیقت ، پخش بوی قوی ای دارد و این خصوصیت را دارد که برای همیشه خشک است. اما امن تر است و شاید ارزش انتظار را داشته باشد. در حالی که روغن دانه کتان خام در واقع به عنوان یک ماده غذایی دارویی مصرف می شود ، هنگامی که دانه های روغنی “جوشانده” به عنوان یک ماده طبیعی برای درزگیرها استفاده می شود ، بررسی کنید که مواد افزودنی نفتی نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم روغن بذر کتان را خریداری کنید و آن را در خانه بجوشانید.

5- شیوه های حفظ کردن چوب

مانند سلامتی ، خیلی اوقات صبر می کنیم تا دیر شود ، برای رفع مشکلی که نتوانسته ایم مانع آن شویم، تلاش می کنیم. چوب به همین روش کار می کند. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و آب باعث فرسایش سریع آن می شود ، بنابراین باید در مرحله اول اهداف پیشگیرانه ای برای حفظ چوب خود داشته باشیم.

در صورت امکان ازقرار دادن وسایل چوبی در معرض تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید و هرگونه درزی را تمیز کنید ، به ویژه در آشپزخانه و حمام ، جایی که احتمال دارد آب باشد ، بسیار مراقب باشید.

از این درزگیرها و بتونه کارهایی طبیعی که در بالا به شما آموزش دادیم به طور منظم استفاده کنید به جای اینکه منتظر بمانید تا لوازم چوبی اتان به مراقبت نیاز داشته باشد. با این روش ها، چوب هایی سالم تر و مقاوم تر و حتی بهتر ، سالم تری خواهید داشت. همچنین با این روش ها، ماندگاری آنها را بالاتر خواهید برد.

با نظرات خود از ما حمایت کنید.

قسمت های اول و دوم این مقاله را بخوانید.

گردآورنده: نغمه مصطفوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه